ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

Την Ελλάδα θα την πάρετε εσείς γιατί είναι δικιά σας!

 


ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ.ΠΑΤΡΑ.11.10.2015.

(ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΜΙΛΙΑΣ)


Αρτέμης Σώρρας

Καλησπέρα συνέλληνες

Τιμή μου που είμαι μαζί σας

Βέβαια είναι η πρώτη φορά που μιλάω στην πόλη μου στην Πάτρα

Ναι είμαι πατρινός δεν είμαι Αμερικανάκι όπως κάποιοι στα κανάλια τα καθεστωτικά και ο ξένος τύπος αλλά και ο ελληνικός με προσδιόριζε:

Ομογενής από την Αμερική ρε δεν είμαι Αμερικανάκι τους λέγανε οι δικοί μας «βρε απ’ την Πάτρα είναι ο άνθρωπος» «όχι όχι είναι Αμερικάνος»

Λοιπόν παιδιά Αμερικάνος δεν είμαι ούτε κόκα κόλα δεν πίνω αλλά την Αμερική την ξέρω καλά και όχι μόνο την Αμερική όλο τον πλανήτη είμαι αρκετά ταξιδεμένος

Σήμερα στην πόλη μου έβρεξε, περίμενα να υπάρχει μια μεγάλη συγκέντρωση, να ακουστούνε πραγματικά απόψεις μιανού  τεράστιου αγώνα τριών ετών, που έχουν θέσει πάρα πολλοί αγωνιστές και το θέμα είναι να ξεκαθαριστούν και πολλά πράγματα, γιατί είναι γελοίο τουλάχιστον, να θέτουν στον τύπο, ότι τελικά τα γραφεία είναι του Σώρρα, άρα τελικά ασχολούνται με τον Σώρρα.

Το θέμα δεν είναι ο Σώρρας, το θέμα είναι η Ελλάδα και αυτό είναι μη αντιμετωπίσιμο γι’ αυτούς.

Δηλώνω στην πόλη μου όπως έχω δηλώσει παντού, είμαι αγωνιστής και δη πολεμιστής

Ο καλύτερος; Ναι Αυτοί μπροστά μου δεν μου δένουν ούτε τα κορδόνια μου και το αποδείξω και θα το αποδείξω

Είναι ζώα όπως τους λέω και είναι

Να ξεκαθαρίσω κάτι

Ζώο είναι οποιοδήποτε δεν χρησιμοποιεί την λογική και λογική είναι οτιδήποτε αποδεδειγμένο

Και δηλώνω εδώ και σε όλη την Ελλάδα ζώο είναι όποιος δεν χρησιμοποιεί την λογική η οποία είναι η αποδεικτική διαδικασία του ορθού και του υπαρκτού. Δεχτείτε το

Δεν θα σας κουράσω πολύ, οι συνεργάτες μου αξιότατοι συνέλληνες, λέω συνεργάτες μου και είναι αδέρφια μου έτσι; Τι δεν υπάρχει συνεργασία.

Σε όλη την Ελλάδα τα γραφεία είναι των συνελλήνων  δεν θέλω κανένα κανάλι θα πάρω τη βάση τα θέμελα που χτίζονται με τα γραφεία είναι η ίδια η βάση και δεν μπορεί κανείς να τα γκρεμίσει.

Τα κανάλια δεν έχουνε καμία πιστότητα  δυόμισι τα εκατό, θα σας πω και ένα μυστικό, πριν ξεκινήσω αγόρασα ώρες από εταιρείες καμία δεν παίζει «θα μας σκοτώσουνε» λέει αγαπητέ Σώρρα «δεν μπορούμε να παίξουμε»

Αγαπητοί μου συνέλληνες η Ελλάδα είναι η βάση και στην βάση πρέπει να καταλάβετε

Η τηλεόραση φουσκώνει και ξεφουσκώνει θα παίξω δέκα ώρες μετά; Θα παίξουν εκατό να πούνε ότι θέλουνε εσείς δε θα καταλάβετε. Θα καταλάβετε μέσα από τα γραφεία σας που οι συνέλληνες με δικά τους λεφτά και με δικό τους αγώνα και ξέρετε γιατί; Γιατί η Ελλάδα είναι δικιά σας δεν είναι μόνο δικιά μου είναι δικιά μας τα γραφεία είναι δικά σας και την Ελλάδα θα την πάρετε εσείς γιατί είναι δικιά σας

Δεν είναι όπως παλιά που ερχόταν ο πολιτευτής εξ Αμερικής με λεφτά και με ταμεία που τον είχανε φουσκώσει «ελάτε» λέει «να σου δώσω θέσεις»

Εγώ δεν υπόσχομαι θέσεις, δεν μπορεί κανένας φίλος, αδερφός της οικογένειάς μου, ξάδερφος, συμπέθερος, κουμπάρος, γιατί όπου και να πας στην Κρήτη έχει εκατό κουμπάρους ο άλλος.

Τι τους θες ρε εκατό κουμπάρους; Τόσο πολύ θρήσκος είσαι;

Αγαπητοί μου η πολιτεία δεν έχει ανάγκη από ρουσφέτια.

Είναι υποχρεωμένη η Ελλήνων Πολιτεία να σου δίνει δουλειά εργασία είναι υποχρεωμένη η πολιτεία να σε έχει σε ασφάλεια είναι υποχρεωμένη η πολιτεία να είναι το μηχάνημα εκείνο που θα παράγει πολίτες  και πολιτισμό και αυτή η λεωφόρος είναι εδώ είναι παρόν και είναι δικιά σας Γιατί δεν την παίρνετέ; τι σας κοστίζει;  

Δικιά σου η Ελλάδα τίνος είναι η Πάτρα ποιος ξέρει την Πάτρα καλύτερα από σας γιατί δεν φτιάχνεται στο δήμο λοιπόν να ξέρετε τι έχει, γιατί εσείς να μην ορίσετε τον εκπρόσωπό σας και θα ‘πρεπε κάποιο κόμμα να σας φέρει «αυτός είναι ο καλός εκπρόσωπος ψηφίστε τον» κι αν δεν είναι εγκάθετος δεν περνάς

Στην Ελλήνων Πολιτεία λοιπόν δεν έχεις τέτοια. Θέλω να αναδείξω ότι υπάρχουνε πολλά μυαλά υπάρχουνε τεράστιες… τεράστιοι άνθρωποι μυαλά δυνατότητες λόγιοι ψυχές ελληνικές. Σας είπε κανείς ότι αυτοί είναι άξιοι; Το ξέρετε ότι για να μιλήσουνε κάνουνε οχτώ ώρες και πάλι λένε βλακείες; Άμα τους πιάσεις στο δρόμο φεύγουνε και δεν ξέρουν τι να πούνε; Κάντε το. Σήμερα στις μέρες τις δικές μου όταν έφτιαξα τους συνέλληνες μου να είναι οπλικά συστήματα καλύτερα από μένα όταν συναντάνε πολιτικό ο πολιτικός κρύβεται «ναι ναι ναι να το συζητήσω, το ξέρω βέβαια θα το δω βέβαια θα το διαβάσω» δεν έχει τι να πει, φεύγει παίρνει τηλέφωνο πίσω στα κανάλια και λέει να μη βγούνε. Γιατί να μη βγούμε γιατί να μην ακουστούμε εμείς δημόσια είμαστε. Ας έρθει λοιπόν εδώ όποιος θέλει να πει δημόσια την  άποψή του να του δείξουμε τα έγγραφά μας να ξεκινήσει στο κάτω κάτω της γραφής δεν πήρα τη θέση καμιανός  βλέπετε να παίρνω τη θέση κανενός; Έχω στερήσει καμία θέση; Σας έχω ζητήσει ψήφο;  Σας ζητάω να κυβερνήσετε την Ελλάδα δεν θέλω την ψήφο σας για μένα. Είναι τουλάχιστον γελοίο μερικά ζώα να ασχολούνται με το Σώρρα και να μην ασχολούνται με την Ελλάδα να μην ασχολούνται με το πραγματικό πρόβλημα

Όλα τα εργαλεία που είναι και όταν λέω εργαλεία δικά σας είναι εν τω μεταξύ

Ο Σώρρας λέει έχει τα εξακόσια βρε τι εξακόσια έχω; Εδώ και τρία χρόνια δεν έχω τίποτα τα ‘βαλα τέλος  και εάν ακόμα ήταν στο όνομά μου θα με είχανε σκοτώσει εκατό φορές επειδή όμως δεν είναι στο όνομά μου είμαι εδώ ζω και σας μιλάω και τους κυνηγάω και είμαι θυμωμένος.

 Για φανταστείτε

Εσείς έχετε τα εξακόσια στην Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία. Εκπροσωπείστε αυτή τη στιγμή με ένα κυβερνητικό σχήμα που κατά την άποψη μου και μετά λόγου γνώσεως το λέω δεν έχει ούτε το δέκα τα εκατό του ελληνικού λαού ακόμα και πλανεμένου.

Ξέρεις τι είναι να ‘σαι πρωθυπουργός έξι μήνες – εφτά, να έχεις κυβέρνηση και τελικά να παραιτείσαι και πριν να έχεις κάνει δημοψήφισμα που ο ελληνικός λαός να λέει 65 τα εκατό όχι και εσύ να το κάνεις ναι; Και να ζητάς χρίσμα; Να γίνεις τι; Πλανητάρχης;  Αφού ήσουνα ήδη πρωθυπουργός και τελικά να μου λέτε ότι έκανε ήδη κυβέρνηση

Μετά λόγου γνώσεως σας λέω ότι είναι κλεμμένα όλα τ’ αποτελέσματα το δηλώνω απ’ αυτό το βήμα και μπορεί να το αποδείξω.

Υπάρχει τεράστια αποχή που είναι αυτή η αποχή; Πως κυβερνάται αυτή η χώρα;

Δηλαδή συγνώμη ξανάκανε κυβέρνηση και τη πρώτη μέρα που βγαίνει δηλώνει ότι οι συνταξιούχοι τετρακόσια ευρώ σύνταξη θα τα παίρνουνε με το capital control 150 ευρώ το μήνα. Τί να πληρώσει; Ποιος δουλεύει ποιον; Γιατί γίνονται όλα αυτά στη χώρα μου; Για δεν έχει χρήματα ε; Θυμηθείτε το Βαρουφάκη όταν δεν είχε να πληρώσει τη δόση και μία δόση του έφυγε και λέει βρήκα κάτι ξεχασμένα 750 εκατομμύρια άμα είσαι άφραγκος δε βρίσκεις 750 εκατομμύρια έτσι.

Που τα βρήκε;

Από εκείνους τους λογαριασμούς που σας δείχνουμε και κάνετε λες και είστε πουλιά του Αμαζονίου. Δικά σας είναι. Αυτοί τα υπογράφουνε. Εγώ τα υπόγραψα; Και δε φτάνει που τα υπογράφουν αυτοί κάθε χρόνο είναι τόσο πιστά που τα υπογράφουνε και όλες οι άλλες χώρες και έχει αποτυπώματα απ’ τα παγκόσμια ταμεία και από τη federal reserve.

Δε τα ‘χετε δει;

Και τελικά πάνε στον Ο.Η.Ε να υπογράψει και ο Ο.Η.Ε ποιος μπορεί να πει ότι αυτά είναι πλαστά και είναι δικά μου; Μα δεν έχω μόνο του Παπούλια και της κυβέρνησής μου έχω απ΄ όλες τις κυβερνήσεις.

Να σας πω και τούτο; Επειδή έχουμε ανθρώπους παντού και φυσικά όπου περνάω πίσω μου ρέουν ‘κατομμύρια και όλοι πληρώνονται για να μην ακουμπήσουν το Σώρρα. Έχω ένα πολύ μεγάλο συνεργάτη σε όλες τις κυβερνήσεις αλλά ιδιαίτερα στην Αλβανία στη γειτονική. Τη γειτονιά μου τη κοιτάω καλύτερα όπως κοίταξα και την Κύπρο  



ΤΗΛ: 6976915076

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ